DSP Keşan’da Hasan Nalbantoğlu Güven Tazeledi
DSP Keşan Olağan Kongresi’nde tek listeyle seçime giren Hasan Nalbantoğlu, yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede ayrıca yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.
GZ
GZTLR Gazete Merkezi
· 3 saat önce

DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.
Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.
Yorumlar (0)
Yorum yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap